štvrtok 15. novembra 2012

DIY: Foto-leporelo

Niekedy sa človek môže sústrediť akokoľvek silno a strvárať hocičo a skrátka nič neprichádza. Potom zas príde naraz strašne moc nápadov a chudák, nevie, do čoho sa má ako prvého pustiť. Celá ja :D Z jednej takej plodnej chvíle pochádza aj nápad na foto-leporelo. Toto budú prvé vianoce, ktoré strávim doma sama. Moja sestra je vydatá už niečo vyše štyroch rokov, bráško sa oženil tento rok a tak budem prvý prvučičký krát jediné dieťa, ktoré zasadne s rodičmi za štedrovečerný stôl. Strašná nostalgia a ľútosť už teraz, čo vám poviem :) Tak ma napadlo spraviť niečo malé skladateľné, čo si môže každý z nás doma rozložiť, aby sme aspoň nejak boli pokope. Hlavne teda pre našich rodičov, lebo tí sú z toho samozrejme najviac rozľútostení. Syndróm vyhoreného hniezda a podobne... Tak každé z ich dietok dostane jednu stranu leporela. Naše fotky pridám do leporela až neskôr - sestra s bráškom sa k výberu predsa musia tiež vyjadriť :)


Na obrázku je jedno ešte jedno poskladané. To je pre môjho potencionálneho švagra, ktorému sa tento nápad s leporelom výnimočne páčil a chcel také tiež :D Nech sa páči:
Ešte detail poskladaného:
Mám k tejto >sérii< rozrobenú aj pohľadničku, ale tak...nejak ju neviem dokončiť tak, aby sa mi páčila. Niektoré veci skrátka treba nechať "vyzrieť" a vrátiť sa k nim neskôr. Uvidíme, ako dlho ju budem obchádzať... Akonáhle príde jej čas a bude -ready to go-, tak ju pridám pod tento príspevok ;)

7 komentárov:

  1. Ale ideš na to dobre len potom nezabudni čo si ešte chcela dorobiť, mne by sa to stalo určite :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja tiež stále zabúdam :D niekedy si na to spomeniem neskôr a niekedy holt nie :))) ale aspoň je priestor na nové nápady a veci ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wow... these tri fold cards are so beautiful. love the patterned paper you used. Thank you for sharing... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jeeeeeej , dala si mi super napad na vianocny darcek :) DAKUJEM !

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tesim sa, je to lahke, rychle, krasne a prakticke ;)

    OdpovedaťOdstrániť